Brief info

Als Amsterdamse bakkersdochter draaide ik al op jonge leeftijd mee als 13 jarige runde ik de winkel. Zo ben ik ook in het marketing communicatie vak ingerold. Learning by doing to the max, waardoor ik mij de afgelopen 30 jaar heb ontwikkeld naar een ultieme denker én doener.

In 1987 gestart achter de receptie bij een reclamebureau tot partner zijn bij een van de succesvolste bureaus van Nederland: ETCETERA. Gestart in de direct marketing tot uitrol van complete 360° programma’s. Van branding, digital, PR tot social content.

Ruim 8 jaar Managing Partner van activatiebureau Van Wanten ETCETERA. Volop management en pitch ervaring. Binnen het bureau de laatst 2 jaar verantwoordelijk voor de Social Media unit van ETCETERA.
Vanuit mijn brede werkervaring is geen enkel vraagstuk een probleem, kan ik de totaal aanpak snel neerzetten, teamleden enthousiasmeren en het financieel overzien & beheren.

Retail: Lidl • Etos • Coop • Blokker • Schoenenreus • Oogmerk opticiens
FMCG: HAK • CoolBest • Lay’s • Milka • Toblerone • John West • Old Amsterdam • Chocomel • Botergoud • Nivea Beiersdorf • Eucerin • Diageo
Telecom: T-Mobile • Hi • KPN • Telfort
Kansspelen: Miljoenenspel • Dayzers • Holland Casino
Automotive: Saab • Mitsubishi • Daewoo
Financials: ING Bank • Dela • ABN AMRO Bank • NN • WestlandUtrecht • OHRA • LeasePlan • Reaal Verzekeringen • Bank Mendes Gans
Dienstverlening: NS • Tempo Team • Vedior • Essent • Energiedirect • Film1
Leisure: KLM • British Airways • Landal GreenParks • Duinrell • Walibi Holland
Non-profit: Rode Kruis • Fonds Gehandicaptensport • KWF • CPNB
Overige: Trouw • het Parool • Vakantieveilingen.nl • Chefaro • nrc.next • AkzoNobel • DTG • Grazia • Libelle
Bureaus: Natwerk • Keplar Digital Agency • Daybreak • ETCETERA • Van Wanten Etcetera • RedUrban • TBWA Direct Company • PMSvW/Y&R • Cato Johson • Pieter van den Busken Advertising